קצת על תהליך הייצור של הסולר, ועל השימוש הנרחב שעושים בו כיום עבור הסקה

סולר לחימום והסקה

קצת על תהליך הייצור של הסולר, ועל השימוש הנרחב שעושים בו כיום עבור הסקה

מאת אס אי אר אנרגיה

תהליך ייצור הסולר והשימוש בו כסולר להסקה

 

הסולר הוא אחד מחומרי הדלק המוכרים ביותר והחשובים ביותר בעולם המודרני

 

חומרי דלק שונים הם למעשה החומרים החשובים המניעים את העולם המודרני כפי שאנחנו מכירים אותו. השימוש במונח "מניעים" הוא מילולי מאוד – למעשה, מרבית המנועים השונים, אמצעי התחבורה השונים והתהליכים התעשייתיים השונים מבוססים במידה נרחבת על חומרי דלק כאלה ואחרים, ואחד החשוב מבין החומרים האלה הוא הסולר. במאמר זה נסביר לכם בהרחבה אודות הסולר, תהליך ההפקה והייצור שלו מנפט גולמי, ועל אחד השימושים החשובים ביותר של סולר בעולם המודרני – סולר להסקה.

 

 

  • כיצד מייצרים סולר? כמו מרבית חומרי הדלק האחרים שנמצאים בשימוש נרחב בעולם המודרני, הסולר הוא תוצר דלק פוסילי (מאובני), בתהליך הזיקוק של נפט גולמי. כאשר הנפט מזוקק בטמפרטורות שנעות בין 200 מעלות צלזיוס ל-350 מעלות צלזיוס, בתהליך שמפריד כימית את תערובת הנפט לחלקיה השונים, נוצר תוצר פחמימני עם יחס של 10 עד 15 אטומי פחמן עם 22 עד 32 אטומי מימן, והתוצר הזה, בצפיפות של 845 גרם לליטר, הוא מה שאנחנו מכירים בתור סולר. בין אם מדובר בסולר להסקה ובין אם בדלק של ממש, הסולר מאופיין בצבעו הכחלחל ובהתלקחות שלו, שאינה מבוססת על חום וניצוץ אלא על לחץ.

 

  • הסקה באמצעות סולר – הסולר הוא חומר איכותי מאוד כשזה נוגע להסקה בבית או במרחבים אחרים. יש לכך כמה סיבות – סולר להסקה מעניק חום אחיד ואיכותי שמתפשט בחדר בצורה טובה מאוד, הוא נחשב חסכוני ביחס מחיר לעומת ניצול, ואולי חשוב מכל – היותו חומר המבוסס על לחץ ולא על התלקחות בחום, הופכת אותו לחומר דלק בטיחותי יותר להכנסה למרחב הביתי.

 

ההסקה שאותה ניתן להשיג עם סולר היא חסכונית ואיכותית ביותר – ואתם צריכים שירות מקצועי בתחום

 

כאשר אנחנו צריכים סולר להסקה של הבית שלנו, אנחנו צריכים שירות מקצועי שידע לספק לנו כמויות סולר מתאימות לצרכים שלנו, בלי להתפשר על איכות חומר הדלק, ובמחיר הוגן ביותר. עם שירות שכזה, נוכל ליהנות מיתרונות הסולר בצורה הטובה ביותר להסקת הבית שלנו.

אס.אי.אר אנרגיה,סולר להסקה ונפט לחימום ביתי כבר למעלה מ-40 שנה החברה שלנו משנעת ומספקת דלק, נפט או סולר עבור כל לקוחותיה המרוצים והנאמנים. אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות.

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן